Dlaczego połączenie ColdChain z WorldFood jest tak istotne? : ColdChain Poland

Branża spożywcza nie mogłaby funkcjonować bez istotnego elementu, o którym tak mało się mówi, a mianowicie bez chłodniczego łańcucha dostaw i logistyki w temperaturze kontrolowanej. Te dwa światy są ze sobą tak ściśle połączone, wzajemnie się uzupełniając i dlatego tak ważnym elementem dla firm z sektora chłodniczego łańcucha (cold chain) jest prezentacja swoich możliwości przedsiębiorstwom spożywczym. Najlepszym do tego miejscem są biznesowe targi spożywcze, gdzie w jednym miejscu i czasie zbierają się osoby decyzyjne z firm produkujących, dystrybuujących czy importujących świeże produkty w tym: nabiał, mięso, ryby, owoce i warzywa, a także napoje czy mrożonki, wymagające szczególnych warunków przechowywania i transportu.

Korzyści płynące z udziału w targach
Firmy posiadające rozwiązania z zakresu chłodniczego łańcucha dostaw, powinny uczestniczyć w targach żywności i napojów z wielu powodów, umożliwiając im nieograniczone możliwości rozwoju:

  1. Networking: Targi żywności i napojów to idealne miejsce do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, dostawcami i innymi firmami z branży. To także świetna okazja do rozeznania się jakie są potrzeby oraz wyzwania przyszłych lub obecnych partnerów biznesowych. Stoiska odwiedzane są przez tysiące polskich i zagranicznych gości, stricte szukających nowych pomysłów na wzrost efektywności swoich firm
  2. Promocja produktów: Podczas targów można wypromować swoje usługi i rozwiązania dedykowane chłodniczemu łańcuchu dostaw, prezentując je bezpośrednio osobom zainteresowanym takimi możliwościami. Warto przed targami zakomunikować o udziale w wydarzeniu, co wyróżni firmę na tle konkurencji.
  3. Pozyskiwanie nowych klientów: Rozmowy przy stoiskach lub w kuluarach targowych to  okazja do pozyskania nowych klientów, na żywo prezentując możliwości swoich rozwiązań, co może przyczynić się do rozwoju firmy i zwiększenia sprzedaży.
  4. Monitoring konkurencji: Uczestnictwo w biznesowych targach pozwala na śledzenie działań konkurencji i monitorowania rynku, gdzie prezentowane są najnowsze trendy i technologie w branży.
  5. Edukacja: Gdzie nie zdobyć aktualnej wiedzy merytorycznej, jak nie na targach. Można wziąć udział w wykładach i prelekcjach, a także poznać najnowsze trendy i kierunki rozwoju branży spożywczej i chłodniczego łańcucha dostaw.

Przy tak szybko zmieniających się możliwościach na polskim i międzynarodowym rynku spożywczym, spowodowanych m.in.: wojną na Ukrainie, inflacją, ograniczeniami prawnymi lub warunkami pogodowymi, udział w targach żywności dla firm, które mają dedykowane rozwiązania z chłodniczego łańcucha dostaw dla przedsiębiorstw z sektora spożywczego, to miejsce, gdzie można odnieść wiele korzyści dla swojego biznesu.

Wykorzystaj biznesowy potencjał targów ColdChain Poland, które odbywają się równolegle z targami WorldFood Poland – najważniejszymi w Polsce targami branży spożywczej, obejmujące swój zakres od produkcji, aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Takie połączenie dwóch przenikających się światów, stwarza gwarancję dostępu do networkingu, wypromowania swoich rozwiązań, nawiązania nowych biznesowych kontaktów, a także do dyskusji i wymiany doświadczeń i poglądów.
Targi WorldFood Poland oraz ColdChain Poland już w kwietniu w EXPO XXI w Warszawie!