Branża spożywcza nie mogłaby funkcjonować bez istotnego elementu, o którym tak mało się mówi, a mianowicie bez chłodniczego łańcucha dostaw i logistyki w temperaturze kontrolowanej. Te dwa światy są ze sobą tak ściśle połączone, wzajemnie się uzupełniając i dlatego tak ważnym elementem dla firm z sektora chłodniczego łańcucha (cold chain) jest prezentacja swoich możliwości przedsiębiorstwom spożywczym. Najlepszym do tego miejscem są biznesowe targi spożywcze, gdzie w jednym miejscu i czasie zbierają się osoby decyzyjne z firm produkujących, dystrybuujących czy importujących świeże produkty w tym: nabiał, mięso, ryby, owoce i warzywa, a także napoje czy mrożonki, wymagające szczególnych warunków przechowywania i transportu.
Korzyści płynące z udziału w targach
Firmy posiadające rozwiązania z zakresu chłodniczego łańcucha dostaw, powinny uczestniczyć w targach żywności i napojów z wielu powodów, umożliwiając im nieograniczone możliwości rozwoju:
Przy tak szybko zmieniających się możliwościach na polskim i międzynarodowym rynku spożywczym, spowodowanych m.in.: wojną na Ukrainie, inflacją, ograniczeniami prawnymi lub warunkami pogodowymi, udział w targach żywności dla firm, które mają dedykowane rozwiązania z chłodniczego łańcucha dostaw dla przedsiębiorstw z sektora spożywczego, to miejsce, gdzie można odnieść wiele korzyści dla swojego biznesu.
Wykorzystaj biznesowy potencjał targów ColdChain Poland, które odbywają się równolegle z targami WorldFood Poland – najważniejszymi w Polsce targami branży spożywczej, obejmujące swój zakres od produkcji, aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Takie połączenie dwóch przenikających się światów, stwarza gwarancję dostępu do networkingu, wypromowania swoich rozwiązań, nawiązania nowych biznesowych kontaktów, a także do dyskusji i wymiany doświadczeń i poglądów.
Targi WorldFood Poland oraz ColdChain Poland już w kwietniu w EXPO XXI w Warszawie!