• Kiedy otrzymamy dostęp do wirtualnego stoiska?

Dostęp do platformy jest wysyłany automatycznie w przeciągu 48h, od momentu otrzymania zgłoszenia udziału. W praktyce jednak, najczęściej dane logowania trafiają do użytkowników w przeciągu 24h.  Jeśli z jakichś powodów czekasz dłużej na swoje dane dostępowe, skontaktuj się z działem technicznym: technical@lentewenc.pl

  • Z jakich urządzeń będzie możliwy dostęp do platformy?

Dostęp do platformy jest możliwy z każdego urządzenia, które ma dostęp do internetu i przeglądarki internetowej – możesz łączyć się ze swoimi klientami z PC, laptopa, tabletu i telefonu.

  • Czy do logowania musimy używać zawsze tych samych urządzeń?

Nie. Za każdym razem możesz logować się z innego urządzenia.

  • Czy uczestnictwo w targach online wymaga dużego nakładu czasu i pracy?

Uczestnictwo w targach podzielmy na dwa etapy:
– okres przygotowania do wydarzenia – zazwyczaj trwa klika dni. Jest to okres w którym należy skompletować materiały promocyjne (opis firmy, grafiki na stoisko, pliki wideo, dokumenty ofertowe, broszury, katalogi), które dodasz do swojego stoiska. Najpewniej większość z ww. elementów już posiadasz, tak więc czas potrzebny na ich zebranie nie będzie wymagało dużego nakładu pracy.
– okres wydarzenia – to czas, który rezerwujesz dla odwiedzających. Poza wcześniej umówionymi spotkaniami, możesz prowadzić rozmowy z odwiedzającymi, którzy aktualnie przeglądają twoją ofertę na wirtualnym stoisku. Mamy nadzieję że nie będziesz miał chwili wolnego 🙂

  • Jak zgłaszać problemy techniczne?

Wszelkie problemy techniczne, możesz zgłaszać klikając w zakładkę „Helpdesk”, która  znajduje się górnym menu wirtualnej platformy. Po wejściu w zakładkę znajdziesz listę osób z przypisanymi im zadaniami. Wybierz osobę, przy której zakres tematyczny odpowiada Twojemu problemowi i rozpocznij rozmowę.

  • Czy potrzebujemy grafika aby przygotował projekt stoiska?

Nie potrzebujesz grafika do wykonania projektu stoiska. Bez względu na wielkość pakietu jaki posiadasz, oferujemy możliwość wyboru gotowego stoiska (kilka wariantów, każdy  w kilku wersjach kolorystycznych). Im większy pakiet posiadasz, tym większe będzie twoje stoisko.

Osobnym tematem są grafiki na stoisko. Możesz je wykonać samodzielnie, lub zlecić prace graficzne profesjonaliście. Wszystko zależy od twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań co do wyglądu stoiska. Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem grafik na swoje stoisko, skontaktuj się z działem technicznym, aby otrzymać wycenę: technical@lentewenc.pl

  • Jakie są wytyczne do przygotowania grafik/wideo na stoisko?

Wszystkie wytyczne znajdziesz tu: [link]

  • Jakie materiały promocyjne mamy przygotować dla odwiedzających?

Platforma daje możliwość dodania różnych materiałów promocyjnych:
– zakładka DOKUMENTY – tu masz możliwość dodania np. ulotek, broszur, katalogów, cenników.
– zakładka WIDEO – w tym miejscu dodajesz pliki wideo

Wytyczne co do wielkości plików i dopuszczalnych formatów znajdziesz tu: [link]
Instrukcja dodawania plików: [link]

Pamiętaj również o tym, żeby dodać opis firmy (zakładka OPIS) i grafiki w formie banerów na model stoiska.

  • Czy są jakieś ograniczenia dotyczące materiałów promocyjnych?

Na platformie istnieją ograniczenia co do wielkości i formatu plików.
Wytyczne znajdziesz tu: [link]

  • Czy platforma jest przygotowana na dużą ilości uczestników?

Tak, nasze serwery posiadają liczne zabezpieczenia i ciągłe wsparcie techniczne, aby zapewnić najwyższą jakość usług. Jeśli wystąpiły jakieś utrudnienia, prosimy o zgłoszenie tego pomocy technicznej (zakładka Helpdesk w górnym menu) lub kontakt bezpośrednio z Organizatorem.

  • Z iloma odwiedzającymi możemy rozmawiać jednocześnie?

Istnieją dwie formy komunikacji:
– czat ogólny stoiska – tu można publikować komunikaty i odpowiadać na pytania wszystkich odwiedzających, którzy obecnie znajdują się na stoisku
– czat indywidualny – rozmowa z konkretnym odwiedzającym. Nie ma limitów ilości rozmów prowadzonych na czatach jednocześnie przez jednego pracownika.

  • Jakie są możliwe formy i zasady kontaktu z odwiedzającymi?

Z odwiedzającymi możesz kontaktować się na cztery sposoby w czasie trwania targów:
– chat tekstowy
– chat głosowy
– rozmowa wideo
– zaplanowane spotkanie w formie czatu lub video-rozmowy

Dostęp do wybranych form kontaktu, jest uzależniony od rodzaju biletu jaki zakupił odwiedzający oraz rodzaju pakietu wybranego przez Wystawcę.

  • Jak sprawdzić że odwiedzający odwiedza/odwiedził nasze stoisko?

Po zalogowaniu się na swoje konto, kliknij ikonkę czatu. W górnym prawym rogu okna czatu zobaczysz listę osób, które obecnie są na stoisku. Aby zobaczyć pełną listę osób, kliknij „Pokaż wszystkich”. Z tego miejsca możesz napisać/zadzwonić/połączyć się dzięki wideo rozmowie z każdym indywidualnie.

  • Czy prelekcje podczas konferencji są prowadzone na żywo?

Rozróżniamy dwie formy prelekcji – prelekcje prowadzone na żywo i te w formie gotowych materiałów wideo dostępnych przez cały czas trwania targów.

  • Czy mogę obejrzeć prelekcje, które już się odbyły?

Jeśli z jakichś powodów uczestnik nie mógł wziąć udziału w konkretnej prelekcji prowadzonej na żywo, będzie miał możliwość obejrzenia jej na następny dzień. Wszystkie prelekcje będą przez nas rejestrowane i dodawane na platformie w przeciągu +/- 24h od zakończenia prelekcji.

  • Jak działa funkcja kalendarza?

Kalendarz zawiera wiele przydatnych funkcji. Podzielony jest na trzy zakładki:
– zaplanowane – lista zaplanowanych spotkań
– do potwierdzenia – tu zobaczysz zaproszenia na spotkania od innych użytkowników
– zarządzaj swoim czasem – tu możesz ustawić swoją dostępność dla innych użytkowników, indywidualnie na każdy dzień

WAŻNE: PAMIĘTAJ ŻEBY CZĘSTO SPRAWDZAĆ SWÓJ KALENDARZ, SZCZEGÓLNIE ZAKŁADKĘ „DO POTWIERDZENIA”

  • Jak włączyć przypomnienie o zaplanowanym spotkaniu?

W kalendarzu w zakładce „zaplanowane”, przy każdym spotkaniu znajduje się piktogram karty kalendarza. Kliknij w piktogram i dodaj spotkanie do swojego kalendarza aby otrzymać przypomnienie – możliwa synchronizacja z Gmail, pocztą Apple, Outlook, Yahoo.

  • Co należy zrobić jeśli na umówione spotkanie nie zgłosiła się druga strona?

Niestety, nie mamy wpływu na obecność obu stron na wcześniej umówionym spotkaniu. Pamiętaj że zawsze możesz skontaktować się z tą osobą za pomocą czatu, czatu głosowego albo wideo rozmowy, w dowolnym czasie targów (bez wcześniejszego umawiania spotkania).

  • W jakich językach jest dostępna platforma?

Platforma działa w dwóch wersjach językowych wybieranych automatycznie przez przeglądarkę – w języku polskim i angielskim. Domyślnym językiem jest polski.

Wystawcom z innych państw niż Polska, platforma powinna automatycznie przełączyć się na wersję angielską. Jeśli jednak tak się nie stało, wystarczy w ustawieniach przeglądarki (Edge, Chrome, FireFox itd.) zmienić język przeglądarki na angielski.

Wystawcy poprzednich edycji