• Jak się z nami skontaktować?
    Skontaktuj się z nami bezpośrednio poprzez e-mai lub telefon. Dane kontaktowe dostępne tutaj.

 

  • W jaki sposób się zarejestrować?
    Za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego tutaj. Formularz rejestracyjny będzie aktywny od połowy lutego 2023 r.

 

  • Kiedy dostanę identyfikator?
    Identyfikator zostanie wygenerowany oraz przesłany na adres podany w formularzu zgłoszeniowym tuż po zweryfikowaniu rejestracji.

 

  • Czy rejestracja jest płatna?
    Bezpłatny bilet na targi otrzymują osoby bezpośrednio związane z branżą spożywczą. Osoby reprezentujące pozostałe branże nabywają bilet w cenie 150 PLN.

 

  • Czy na miejscu są punkty gastronomiczne?
    Tak, na terenie targów znajduje się restauracja.

 

  • Czy na targach jest szatnia?
    Tak, szatnia jest płatna 3 PLN i znajduje się w holu głównym obiektu targowego.

 

  • Czy jest parking?
    Tak, bezpośrednio przy halach EXPO XXI znajduje się parking. Parking jest płatny:

    pierwsza godzina 8 PLN
    każda kolejna godzina 6 PLN
    cały dzień 70 PLN

 

  • Jak dojadę na targi?
    Do EXPO XXI Warszawa można dostać się taksówką, autobusem miejskim bądź własnym samochodem. Lokalizacja Autobus: nawigacja komunikacji miejskiej pod adresem www.warszawa.jakdojade.pl 

 

  • Do kiedy można rezerwować stoisko?
    Stoiska można rezerwować do miesiąca przed targami, jednak zalecamy zgłaszać się jak najwcześniej ze względu na ograniczoną dostępność atrakcyjnych lokalizacji.

 

  • Jaka jest minimalna powierzchnia stoiska?
    Minimalny rozmiar stoiska to 9m2, wyjątkowo dostępne są stoiska 6m2 lub stoiska w tzw. Strefie wspólnej.

 

  • Czy można liczyć na Państwa wsparcie techniczne w przygotowaniu stoiska?
    Tak, nasz dział techniczny jest do Państwa dyspozycji. Warto skorzystać z ich pomocy aby jak najkorzystniej zaprezentować się na targach i zoptymalizować koszty. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl.

 

  • Czy oferujecie Państwo usługi marketingowe?
    Tak, przygotowaliśmy dla Wystawców bogatą ofertę działań marketingowych. Katalog z usługami marketingowymi znajduje się tutaj 

 

  • Czy można za Państwa pośrednictwem wydrukować materiały marketingowe?
    Tak, nasz dział techniczny przedstawi Państwu ofertę produkcji materiałów marketingowych. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl

 

  • Czy można za Państwa pośrednictwem okleić stoisko materiałami marketingowymi?
    Tak, nasz dział techniczny posiada ofertę oklejenia stoiska i zamontowania wszelkich materiałów marketingowych. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu: technical@worldfood.pl.

 

  • Ile wejściówek otrzymuje wystawca?
    Wystawca otrzymuje jedną wejściówkę na 3m2 stoiska.

 

  • Jak uzyskać dostęp do Wi-Fi?
    Kody do Wi-Fi (w ilości wskazanej w kontrakcie) dostępne będą w punkcie rejestracji Wystawców zlokalizowanym w holu głównym. Jeśli Wystawca, nie miał w umowie wykupionego kodu do Wi-Fi bądź ich ilość jest niewystarczająca, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych kodów w punkcie rejestracji.